Poszukujemy Administratora/ki Portalu Zbiórek Charytatywnych

Administrator/ka Portalu Zbiórek Charytatywnych

Fundacja Kochaj Życie jest w fazie uruchamiania nowej platformy crowdfundingowej, umożliwiającej gromadzenie funduszy na cele charytatywne, społeczne, medyczne i edukacyjne poprzez zbieranie datków w sieci.

Platforma umożliwiać będzie zbieranie funduszy na różnorodne cele – medyczne, socjalne, wsparcie dla zwierząt czy na inne inicjatywy społeczne. Osoby potrzebujące wsparcia finansowego będą mogły dzięki naszej platformie dotrzeć do szerszego grona odbiorców.

Jako że projekt jest w finałowej fazie rozwoju, poszukujemy administratora wspierającego obsługę projektu w kwestiach administracji oraz kontaktów z użytkownikami.

Lokalizacja:

Praca z domu, okazjonalne spotkania z kierownictwem Fundacji (preferowana osoba z okolic Warszawy).

O Fundacji „Kochaj Życie”:

Fundacja „Kochaj Życie” to organizacja charytatywna, której misją jest pomaganie potrzebującym. Naszym celem jest tworzenie platformy do zbiórek charytatywnych. Działamy na rzecz wspierania osób w trudnych sytuacjach życiowych i pomagamy w realizacji ich marzeń i celów.

Stanowisko: Administrator/ka Portalu Zbiórek Charytatywnych

Obowiązki:

  • Administracja treścią na portalu do zbiórek charytatywnych;
  • Przeprowadzanie wywiadów weryfikacyjnych i informacyjnych z podopiecznymi;
  • Utrzymywanie trwałego kontaktu oraz budowanie relacji z powierzonymi użytkownikami;
  • Wsparcie użytkowników portalu (e-mail, telefon, wiadomości z mediów społecznościowych);
  • Opracowywanie i redagowanie zbiórek na stronę internetową;
  • Współpraca przy tworzeniu koncepcji tekstów promocyjnych;
  • Podstawowa obróbka zdjęć i materiałów graficznych;
  • Kontakt telefoniczny oraz mailowy z podopiecznymi;
  • Weryfikacja i moderacja wpisów oraz kampanii charytatywnych;
  • Współpraca z zespołem Fundacji w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania portalu;
  • Tworzenie raportów i analiz związanych z działalnością portalu;
  • Obsługa zgłoszeń od użytkowników i partnerów portalu;
  • Utrzymywanie wysokich standardów jakościowych na portalu;
  • Monitorowanie i analiza działalności na pokrewnych portalach w celu pozyskiwania inspiracji i najlepszych praktyk;

Wymagania:

  • Co najmniej trzyletnie doświadczenie w branży marketingowej, handlowej, administracyjnej bądź innym środowisku wymagającym hybrydowej wiedzy cyfrowej i komunikacyjnej;
  • Mile widziane Przynajmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • Zaangażowanie w sprawy charytatywne i empatia;
  • Względna znajomość lub zainteresowanie wiedzą pielęgniarsko-medyczną: realia schorzeń, urazów, rehabilitacji, zabiegów;
  • Umiejętność budowania relacji z ludźmi;
  • Umiejętność pracy z komputerem i znajomość obsługi Internetu;
  • Sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków;
  • Umiejętność tworzenia angażujących tekstów;
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Komunikatywność, odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu zadań;
  • Znajomość działania i funkcji platform zbiórek charytatywnych;

Oferujemy:

  • Trening;
  • Możliwość pracy zdalnej, dającej elastyczność w organizacji czasu pracy;
  • Możliwość wykazania się kreatywnością;
  • Pracę w inspirującym środowisku charytatywnym.

Jeśli jesteś osobą zaangażowaną, pełną empatii i posiadasz wiedzę z zakresu budowania i utrzymywania relacji z klientami, platform zbiórek charytatywnych i chciałbyś/chciałabyś włączyć się w naszą misję, to zapraszamy do aplikowania.

Prosimy o przesłanie CV oraz krótkiego listu motywacyjnego na adres biuro@fundacjakochajzycie.pl do dnia 30 Listopada 2023. W tytule wiadomości prosimy podać: „Aplikacja na stanowisko Administrator/ka Portalu Zbiórek Charytatywnych„.

Fundacja „Kochaj Życie” to miejsce, gdzie Twoja praca może zmieniać życie wielu potrzebujących osób. Dołącz do nas i razem twórzmy lepszy świat!