Administrator/ka Portalu Zbiórek Charytatywnych
Fundacja Kochaj Życie jest w fazie uruchamiania nowej platformy crowdfundingowej, umożliwiającej gromadzenie funduszy na cele charytatywne, społeczne, medyczne i edukacyjne poprzez zbieranie datków w sieci.
Platforma umożliwiać będzie zbieranie funduszy na różnorodne cele – medyczne, socjalne, wsparcie dla zwierząt czy na inne inicjatywy społeczne. Osoby potrzebujące wsparcia finansowego będą mogły dzięki naszej platformie dotrzeć do szerszego grona odbiorców.
Jako że projekt jest w finałowej fazie rozwoju, poszukujemy administratora wspierającego obsługę projektu w kwestiach administracji oraz kontaktów z użytkownikami.
Lokalizacja:
Praca z domu, okazjonalne spotkania z kierownictwem Fundacji (preferowana osoba z okolic Warszawy).
O Fundacji „Kochaj Życie”:
Fundacja „Kochaj Życie” to organizacja charytatywna, której misją jest pomaganie potrzebującym. Naszym celem jest tworzenie platformy do zbiórek charytatywnych. Działamy na rzecz wspierania osób w trudnych sytuacjach życiowych i pomagamy w realizacji ich marzeń i celów.
Stanowisko: Administrator/ka Portalu Zbiórek Charytatywnych
Obowiązki:
- Administracja treścią na portalu do zbiórek charytatywnych;
- Przeprowadzanie wywiadów weryfikacyjnych i informacyjnych z podopiecznymi;
- Utrzymywanie trwałego kontaktu oraz budowanie relacji z powierzonymi użytkownikami;
- Wsparcie użytkowników portalu (e-mail, telefon, wiadomości z mediów społecznościowych);
- Opracowywanie i redagowanie zbiórek na stronę internetową;
- Współpraca przy tworzeniu koncepcji tekstów promocyjnych;
- Podstawowa obróbka zdjęć i materiałów graficznych;
- Kontakt telefoniczny oraz mailowy z podopiecznymi;
- Weryfikacja i moderacja wpisów oraz kampanii charytatywnych;
- Współpraca z zespołem Fundacji w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania portalu;
- Tworzenie raportów i analiz związanych z działalnością portalu;
- Obsługa zgłoszeń od użytkowników i partnerów portalu;
- Utrzymywanie wysokich standardów jakościowych na portalu;
- Monitorowanie i analiza działalności na pokrewnych portalach w celu pozyskiwania inspiracji i najlepszych praktyk;
Wymagania:
- Co najmniej trzyletnie doświadczenie w branży marketingowej, handlowej, administracyjnej bądź innym środowisku wymagającym hybrydowej wiedzy cyfrowej i komunikacyjnej;
- Mile widziane Przynajmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Zaangażowanie w sprawy charytatywne i empatia;
- Względna znajomość lub zainteresowanie wiedzą pielęgniarsko-medyczną: realia schorzeń, urazów, rehabilitacji, zabiegów;
- Umiejętność budowania relacji z ludźmi;
- Umiejętność pracy z komputerem i znajomość obsługi Internetu;
- Sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków;
- Umiejętność tworzenia angażujących tekstów;
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Komunikatywność, odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu zadań;
- Znajomość działania i funkcji platform zbiórek charytatywnych;
Oferujemy:
- Trening;
- Możliwość pracy zdalnej, dającej elastyczność w organizacji czasu pracy;
- Możliwość wykazania się kreatywnością;
- Pracę w inspirującym środowisku charytatywnym.
Jeśli jesteś osobą zaangażowaną, pełną empatii i posiadasz wiedzę z zakresu budowania i utrzymywania relacji z klientami, platform zbiórek charytatywnych i chciałbyś/chciałabyś włączyć się w naszą misję, to zapraszamy do aplikowania.
Prosimy o przesłanie CV oraz krótkiego listu motywacyjnego na adres biuro@fundacjakochajzycie.pl do dnia 30 Listopada 2023. W tytule wiadomości prosimy podać: „Aplikacja na stanowisko Administrator/ka Portalu Zbiórek Charytatywnych„.
Fundacja „Kochaj Życie” to miejsce, gdzie Twoja praca może zmieniać życie wielu potrzebujących osób. Dołącz do nas i razem twórzmy lepszy świat!